Alla voit tutustua tarkemmin Contact Center -ratkaisuihimme. Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää.
Mitel MiContact Center Enterprise (Solidus eCare) käsittelee puhelimen, sähköpostin, tekstiviestin ja faxien avulla välitetyt yhteydenotot sekä mahdollistaa webin-kautta käytävät chat-keskustelut. Integroidun automaattisen puhelunohjauksen ansiosta käytettävissä ovat valittujen numeroiden reititys ja asiakkaiden tervehtiminen palvelukohtaisella tervetuloviestillä. Osaamispohjainen reititys myös varmistaa sen, että puhelut ohjataan aina oikealle asiakaspalveluhenkilölle ajasta, paikasta ja tavasta riippumatta.
Mitel Contact Center Enterprise -ratkaisun ominaisuuksia ovat täydellinen joustavuus, skaalattavuus, avoimuus sekä erinomainen käytettävyys. Mitel MiContact Center Enterprise integroituu asiakkaiden liiketoimintaprosesseihin ja sovelluksiin tarjoten myös räätälöitäviä integrointimahdollisuuksia yrityksen liiketoimintatarpeiden mukaan.
Esecom tunnetaan kokeneena ja luotettavana asiakaspalveluratkaisujen toimittajana. Palveluihimme kuuluu koko toimitusketju – konsultointi, myynti, suunnittelu, toteutus, koulutus ja ylläpito sekä integroinnit ja räätälöinti asiakkaan järjestelmiin.